Man mår bättre av att fynda

En intressant sak med mediafolk är att de trots sin stenhårda koll är flummiga. Jag börjar också bli flummig känner jag, struntar i att skriva upp saker i kalendern och glömmer bort vad folk heter och liknande.
Vad heter egentligen han med det läskiga flinet på Hemköp? Göran, Gustav? Näe det är säkert Roger eller liknande.

Djup besvikelse när jag upptäckte att mina underkläder kostade mer än vad jag trodde imorse. Blev snål då och ville inte ha dem, jag vill fynda på allting...sen vill jag träffa folk och säga - Jag har fyndat. Tror jag irriterar folk då för jag knycker lite stolt med nacken och tittar finurligt på dem då. Undrar om de kanske hatar mig en smula?




Kommentarer
Postat av: Nadja

Min spåkula säger ja, dessutom är alla goda ting 3 så det är ett fint datum du har där;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback