Ingen motivation

Jag hatar nästan mig själv nu
Jag gör inget
Inget alls
Bara sitter här och glor och somnar lite då och då, är det depression på gång tänker jag?
Nej jag vet bättre än så, jag är en lat och omotiverad jävel för tillfället. Eller så är det helt enkelt så att jag inte är konstrurerad till att bara slappa och ta det lugnt. Jag vet inte hur man gör och det frustrerar mig när jag inte har någon motivation.

Imorgon då ska jag sätta igång och kämpa mig fram. Har omkring fem arbeten kvar i på distansstudierna sen anser jag mig själv vara klar. Jag sitter här med det första och kommer ingenstans det enda jag lyckas med är att lyssna på Blondie och försöka fundera ut vad tusan sångerskan där hette igen?

Nej jag ger upp nu, jag går till Nadja och hoppas på att promenaden till Sandbyhov piggar upp mig och får fart på allting. Såhär kan jag inte fortsätta.

Kommentarer
Postat av: emma säger

hej hej:) sjalen hittade jag i en liten affär nära sacre coeur i montmartre. ja jag gjorde den till en klänning för att visa hur vackert mönster, annars ser man inte det sâ bra! nu ska jag kolla din blogg, ha en bra kväll:)

Postat av: Michelle

Svar: Jaa, helt sjukt är det. Fattar inte själv att tiden på utbildningen gått så fort. Och jo, alla frågar vad man ska göra i höst, fan :P Jag vet inte, har inte planerat så långt. Har vikariatet på Folkbladet i sommar, sedan får vi se vad som händer efter det. Det är en början i alla fall.



Ska läsa din blogg mer noga sedan, hinner inte nu. Men låter sjukt att folk skriver sådana kommentarer, men alltid lika roligt att alla som gör det är "anonyma". Aldrig folk som vågar skriva sitt namn, mailadress eller blogg då de skriver sånt :P

2008-05-13 @ 20:24:26
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: Julia

sv; ja lite lyxigare glass e man väl värd ibland? ;P



haft en bra dag då?

2008-05-13 @ 20:33:46
URL: http://mique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback