Jag somnade under melodifestivalen

Jag tyckte nog att rätt bra låt gick vidare, det är ju sånt som är schlager och Charlotte är väldigt snygg för sin ålder och hela köret.

En sak som hände dock är att jag vid Nordmans framträdande somnade som en stock och sov till slutet typ. Vet inte vad det kan bero på men jag blev trött som tusan av hans låt eller att jag hade ljus tända hemma.

Idag övningskörde jag och blev lite förvånad för jag har verkligen inte så jättemycket erfarenhet av att sitta vid ratten och har bara tagit två körlektioner i körskola men jag klarar mig ta mig tusan rätt bra ändå. Om det fortsätter i den här takten så har jag nog ett körkort med mitt namn på snart.

Är förörvigt en nöjd människa, kanske för att jag vet att jag nog ska härifrån inom kort, jag tror inte det är möjligt för mig att bli särskilt ledsen eller upprörd över något, jag drar mig bara undan när jag blir less. Tiden för att skicka in alla ansökningarna till skolor osv börjar närma sig och jag vet att så fort jag lägger ned det lilla brevet i brevlådan eller anmäler mig via Internet kommer jag vara nervös. Jag kommer spänt vänta på beskedet om jag får komma på intervju (trots att jag fått veta att jag nog får det) och blir jag väl kallad kommer jag vara så nervös att jag dör.

Nej inte dör, men det här är så hemskt viktigt för mig känner jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback