Ibland blir man bara sur och jag vill inte alltid vara den som förstår allting när andra beter sig illa

Strömavbrott nyss.... allt bara stängdes ned och mitt inlägg här försvann...skitkul
Men iaf la mig 22.00 inatt för att vila ut och få lite ordentligt sömn men det slutade med att jag låg och vred mig till kl 02 istället. Kände mig helt ensam med mina tankar och funderingar vilket jag antar att jag är också.

Kan kanppt vänta tills dess fem månader passerat och jag kan flytta härifrån. Lite tråkigt är det att jag flyttar på min 20 års dag men egentligen är det struntsamma. Ingen bryr sig ändå och det var riktigt länge sedan mina förväntningar kring att någon ska bry sig införlivades. Jag kräver inte särskilt mycket men kommentarer så som - din födelsedag är ju inte 25 dagar utan bara en dag och kan firas innan du flyttar.
Det stämmer visserligen men samtidigt så kan jag personligen glädjas åt andra och planera med andra trots att det är en bit innan det kommer ske.
Och skulle det vara så att en av mina vänner verkligen inte kommer hinna fira sin 20 års dag eller att jag inte ens kommer finnas till hands för att hjälpa henne med flytten utan är upptagen med annat skulle jag uppriktigt sagt åtminstonde försöka göra det bästa utav saken och se till att hon känner sig uppskattad i vilket fall somhelst.

Men men, jag vet inte, visst det känns kasst men samtidigt orkar jag verkligen inte bråka om vissa saker.
Känner mig rätt säker på folkhögskola nu och hoppas jag får det slutgiltiga beskedet nu i maj om att jag kommit in och är registrerad hos dem. Det enda jag oroar mig för lite är hur de andra människorna är där, jag skulle vilja att det var ett skönt gäng man kan umgås med och bli vänner med. Jag antar dock att det är den där nervositeten inför att börja om på något nytt som gör alla lite tveksamma och rädda inför hur allting kommer gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback