Gudfadern passar bäst ihop med vispgrädde och cola

Hittade ett inlägg på http://www.dlisted.com/ som jag tyckte var skitkul.

Kolla här:
Rekommenderar den sidan förövrigt om man vill ha det senaste kändisskvallret av någon som är rätt elak ^^

Idag har annars varit en rätt bra dag. Lyckades nog äntligen lösa problematiken med CSN angående mitt studiebidrag så det känns rätt schysst. Dock förstår jag inte hur krångligt det kan vara att förstå två datum: ett startdatum för kurserna och ett slutdatum. Tiden mellan dessa två datum räknas jag som heltidsstuderande, okej ge mig mitt studiebidrag i tid tack, men neeeej det går inte för sig för vi ska krångla, aja det borde vara fixat nu.
Var även envis som fan och lyckades få en ingång till en bra story som jag ska skriva ut på Folkbladet i veckan.

Träffade Mathilda idag och vi åt middag på kafe Kuriosa som var riktigt mysigt. Jag åt wokpaj och Mathilda bakadpotatis och hon fotade även lite. Sen gick vi på stan och hamnade självklart på Indiska där vi båda kom ut med en varsin lite större påse med reavaror.

På lördag blir det Gudfadern maraton och på menyn står: fruktsallad med vispgrädde och cola mums mums + alla tre filmerna förstås.

image156

Om man ändå kunde ha en man som är med i maffian..... utan älskarinnorna och otroheten helst då

Nu ska jag fixa lite här i rummet och kanske plugga sen. Börjar bli lite nervös för mötet med journalistlinje ansvarig på Ädelfors folkhögskola. Ska ju äta lunch med honom på torsdag och vill vara lite förberedd med frågor och så... sen är ju frågan vad man ska ha på sig som är presentabelt men ändå visar vem jag är?
Det får bli kjol igen helt enkelt... eller klänning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback