Bloggdesign

Nu harj ag frågat en snäll människa om hon inte kan fixa min blogg så den slipper se ut såhär. Vi får se hur det blir

Imorgon är jag en ny människa med mitt täckstift, jag lägger ut en före och efter bild här. Jag färväntar mig inget mindre än ett mirakel.
Blir inte mina förväntningar uppfyllda får Sandra dricka ljummen saft på fredag för det var hon som satte ideen i huvudet på mig om att jag bara måste ha ett täckstift.

Förövrigt så kommer det lite mer kvalitativa inlägg som inte är så kvinnliga och handlar om smink och shopping.
Imorrn ska jag skriva om vad som händer med igelkottarna när de gömmer sig i majbrasan.... Bara för att väga upp mot det kvinnliga liksom.

Kommentarer
Postat av: Sandy

hahahha,..ljummen saft, IS THAT ALL YOU GOT?
haha, jag som trodde du var läskig :)

2008-01-15 @ 13:03:03
Postat av: Amra

jag vill inte skriva vad jag tänkt hälla i saften för att den ska bli ljummen men låt oss säga att det blir en jäkla överraskning och en låååång eftersmak :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback