Sol och Italien

Har precis varit ute en lång stund med Nadja och promenerat samt fikat. Italien resan bokas imorgon och vi har redan lite planer på vad som behöver göras innan.
Nadja vill lära sig hela Rom utantill och jag vill att vi på förhand lite grann vet vilka sevärdheter och museum vi ska gå på. Vi är dock båda rörande överens om att vi borde vaxa benen innan resan så vi slipper tänka på det.

Vädret idag har verkligen piggat upp mig och den där glada känslan i magen infann sig igen... jag är nog glad bara det är varmt tror jag, betyder nog att om jag visar mig vara ond någongång så är helvetet en lätt match för mig.
Oroar mig inför imorgon då jag har så mycket att ta ifatt med allt men det fixar sig nog, får dock spendera några timmar framför en Internet - lös dator och på bibban tror jag.

Sommarplanerna blir fler och fler och det känns som om min sista sommar i denna stad blir bra trots allt. Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det ska bli att få komma iväg trots att jag just nu är paranoid och tror att jag inte kommer in någonstans.

Kommentarer
Postat av: Himani

Italien? aint gettin jealous... :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback