The Fourth Kind

Imorgon börjar en riktigt hektisk vecka. Lägenheten ska målas och en massa saker ska köpas. Vi har redan skrubbat alla trä ytor vi vill måla men det finns en hel del kvar att göra. Här i Holland är det inte samma standrad som i Sverige så ibland är det lite man måste fixa själv när man hyr en lägenhet. Fördelen är dock att man har mycket mer frihet, man får exempelvis byta kakel, måla om, renovera smått vilket gör att man slipper en tråkig lägenhet där allting måste se ut på ett visst sätt.
Eftersom jag kommer vara så upptagen nästa vecka så går jag på bio med Jarno ikväll. Vi ska se "The Fourth Kind" som jag inte har en aning om den är bra eller inte. Det enda jag vet är att det är någon läskig uggla med i filmen så vi får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback