Please send your questions and love to my fanclub

Sitter pa Jarnos dator idag sa avsaknaden av svenska bokstaver far ni leva med nu. Tankte borja med att beratta en valdigt underlig sak som hande idag. Har det nagonsin hant er att ni mott nagon ny person och den personen borjat grata av gladje for att den traffat just er?
Inte?
Da kan jag informera om att just det hande mig idag. Lat mig ta denna valdigt ovanliga ( ja, jag ar inte van vid att nagon grater gladjetarar for mig iaf!) fran borjan. Jag hade lektion klockan 13.00 idag och for att vara i tid eftersom jag kanner mig ratt ny fortfarande sa gick jag dit 20 minuter tidigare. Nar jag kommer dit sa ser jag en tjej jag kanner igen, hon ar sadar docksot som jag alltid ville vara nar jag var liten men det gick inte eftersom jag alltid var for vild och lekte kurragomma och "hajen"med killarna hela tiden. I alla fall...hon stod och pratade med en tjej som stod med ryggen mot mig nar hon helt plotsligt utbrister - Hey, you are from Sweden right?! Ohh, you can talk swedish to her (vander sig till tjejen som star med ryggen mot mig) and practise some more!

Nu borjar det konstiga. Den har tjejen vander sig om, far syn pa mig och borjar med hollandsk brytning utbrista - Oh Herre gut, Oh herre gut! Jak kan inte tro det! Jak kan inte tro det! Sen springer hon fram till mig med tarar i ogonen, grabbar tag i mina axlar och fortsatter prisa Gud. Jag trodde for en sekund att jag kanske i hela mitt liv varit stord och inte forstatt att jag ar lika kand som Michael Jackson eller nagot och att det ar den logiska forklaringen till att hon grater och blir sa glad over att se mig? En total framling?

Efter nagon minut av Herre gut och andra svenska fraser man anvander nar man ar overvaldigad sa far jag veta att hon ar sa glad over att jag ar en "akta native svensk" (hahahah!) och att hon antligen far ova sin svenska med nagon. Hon bjuder genast in mig till deras sprakmote och ber mig vadjande att komma da det finns fler som vill traffa mig! Tydligen sa laser dom allihopa svenska har i Holland och ar svaltfodda pa svenskar eller sa?
Men ni kan ju tanka mig min reaktion och forvaning nar nagon helt frammande jag aldrig traffat blir sa glad over att traffa mig? Vet inte om jag ska ga pa motet an, fast det vore ju kul om alla blev lika exalterade som hon, da kan jag ju fa intala mig sjalv att det ar min utstralning och mitt utseende de blir sa glada over inte att jag kan svenska bra.

Hon berattade aven for mig att det kandes ratt i hjarta och sjal att tala svenska och att det var hennes vasens akta sprak. Bra det.

Kommentarer
Postat av: mathilda

hhaahahahaha.....herre min skapare (DU) hihihi.

jag skulle ha blivit så chockad.

2009-09-02 @ 13:44:43
Postat av: Anonym

hahahaha asså det här kan bara hända dig! Roligt fan, gå på deras möte så kan de få beundra dig haha. Du kan ju skriva lite regler till dem typ hur de får bete sig inför dig och hur du vill ha saker och ting. Sen när de blir helt beroende av dig kan du ju köra med olika sorters utpressning. De kanske kan betala för att ha dig där hahaha.. Asssååå du e rolig ja sväär :P:P

2009-09-02 @ 17:58:17
Postat av: Amra

haha vem är du? du glömde ju skriva namn :p

Postat av: Ena

Ena e jag :)

2009-09-03 @ 20:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback