Jag får vara lycklig för att jag bara har influensan och inte någon riktigt sjukdom

Hej, hej
Har varit lite segt med uppdatering de senaste dagarna men det beror på att jag är sjuk. Jag har fått influensa och av alla symptom att dömma så verkar det vara svininfluensan. Igår var jag så sjuk att vi övervägda att åka in till sjukhuset eftersom jag hade frossa och 40 graders feber i flera timmar. Idag är jag en aning mer stabil men vet inte hur det blir framåt kvällen. Är det så att det fortsätter får jag åka in och testa mig.
Är egentligen inte så orolig då influensa i allmänhet inte är farligt för friska människor. Det är sjuka, gamla och väldigt unga som ligger i riskzonen mer. Men vi får se, jag är i alla fall rätt ledsen över att jag missar skolan idag. Vill inte hamna efter.

Angående allt annat så går det bra här. Jarno har varit helt underbar och tagit hand om mig hela tiden och är nu iväg för att köpa en massa godsaker jag kan snaska på. Kan ju inte riktigt gå någonstans så som jag mår nu. Ska istället försöka plugga mellan feberattackerna. Jag vet att det låter knäppt men jag kan inte bara släppa skolan nu eftersom jag ändå måste göra allt arbete sen!

Har förresten bokat flyg hem från den 20:e till den 27:e september. Saknar alla där hemma massor så jag hoppas att tiden går fort nu!

Kommentarer
Postat av: Toni

Krya på dig!



Och det är inte en slump att du kommer till Sverige när jag firar min födelsedag, eller hur?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback