Dags för uppdatering

Har varit lite segt med att skriva här. Det beror på att jag haft mycket i skolan men nu har jag lite mer tid. Fick högsta betyg på tentan och även hemtentan gick bra. Känns så enormt skönt att det går framåt i stadig takt i skolan. Känns som om allting går framåt. Det enda som är lite segt är sommarplanerna, än så länge verkar Venedig vara spikat men resten vet jag inte. Vet inte om jag har råd till att resa så länge, får se hur det blir med allting.

Känner mig skyldig när jag inte hör av mig till folk tllräckligt och jag vet att jag borde ta tag i det men det blir bara aldrig av. Inte för att jag är arrogant och inte vill utan för att jag har mycket annat på hjärnan att tänka på. Just nu försöker jag fixa med ansökan till universitetet i Holland, visade sig i efterhand att de ändrat på någon regel och vill ha kopia på pass jag måste skicka så allting flyter på.

Jag och Ena har börjat träna och jag hoppas att det blir mer regelbundet. Om jag lyckas motivera henne tillräckligt till det vill säga! Men imorgon ska vi till gymet igen och få till muskler. Ska även se till att färga håret imorgon, rödbrunt eller något sånt blir det. Jarno kommer nu på torsdag och jag kan knappt vänta! Känns jobbigt ibland att inte bara kunna ringa och säga - Hej, kommer du till mig i eftermiddag Okej vi syns snart då älskling! det fungerar att ha ett distansförhållande, det gör det men ibland hade det varit skönt att slippa planera varje gång man ska ses.

Nu på lördag åker jag och Jarno till Riga, Latvia och vi ska ha det så kul!





Ser väl mysigt och fint ut? Ser faktiskt ut som en finare version av svenska städer tycker jag men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback