Update in Portugal

Vi har varit i Lisbon i nastan tva dagar snart. Det ar valdigt fint och mysigt overallt. Medelhavsatmosfar med coola sma hus och restuaranger insprangda har och var.

Tankte framst beratta om igar da vi at var forsta middag ute. Vi satt pa en lokal restuarang som lag mitt i en backe. Jag hade bestallt grillad lax med kokt potatis och sallad. Maten sag underbar ut och jag skulle precis hugga in nar jag ser att jag fatt en bonus i min mat. Det ar nagot som ror sig i min mat. Det liksom kryper upp ur salladen och vickar pa....antenerna? Jag bojer mig fram och far se en liten snigel glatt glida omkring pa mitt salladsblad! Servitorens min var prislos nar hon fick syn pa den och jag fick inom tva minuter en ny ratt och en ursakt for den vilsna snigeln dar. Jag blev inte upprord utan borjade bara skratta for det har ar inte forsta gangen smakryp kryper ur min mat. Tycker det ar helt otroligt att det hander mig eftersom jag har fobi mot allt sant som kryper sa nar det hande annu en gang bytes radslan ut mot skratt.



Jarno och jag - glada trots sniglar i maten

Kommentarer
Postat av: mathilda

så fina ni är! snart ses vi:D

2009-07-08 @ 20:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback