Update from Venice

Igar var en ratt orealistisk dag, inte for att det hande en massa konstigt eller for att himlen foll ned utan det var orealistiskt att saker kunde vara sa bra. Dagen borjade med att jag och Jarno tog en prommenad bland alla kanaler och gamla byggnader i den historiska delen av Venice. Vi gick omkring bland alla sma gator, kanler och tusentals affarer som saljer glas och special designade teater masker. Efter det hamtade Julia och Nicolo (det ar dom vi bor hos har) upp oss i en liten rod bat. Det kandes coolt att bara kliva ratt i en bat mitt bland alla turister i kanalen. Vi korde ut ur Venice och nade snart alla oar. Hela dagen spenderades i solen dar vi kunde valja vilken o vi ville utforska och vilka strander vi ville bada pa.
Det var helt fantastiskt! Senare pa kvallen togvi baten till en mysig pizzeria och at akta italiensk pizza som smakade mycket battre an den i Sverige eller nagon annanstans!

Helt lojligt bradag helt enkelt. Enda minuset var att det var mycket trafik ute pa havet och att bagorna lyckades bada min kamera men den fungerar nog som den ska. Det roliga har i Venedig ar att de har en batar som kors av polisen och batar som fungerar som brabdkar. Ratt kul att se faktiskt. Vi kom hem ratt sent sa idag tar vi det lugnt och bara prommenerar.

Det ar allt for nu och jag hoppas alla har det bra i Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback