Idag drar vi till Venedig, Italien



Kom hem fran Potugal fran nagon dag sedan. Vi har vilat oss lite men idag drar vi vidare till Venedig. Blir nog inte sa mycket uppdatering men det kommer efter sommaren.

Vi ska bla grilla och sova pa stranden med vara vanner och ders vanner. Den 19:e drar vi till Rom och overnattar for att fira att vi har ett ar tillsammans. Kommer kannas ksumt att ga pa samma gator igen kan jag tanka mig.

Vill ocksa saga att jag imorgon far veta om jag kommit in pa mitt forstahandsval har i Holland eller inte. Fick for nagon dag sedan veta att jag kommit in pa Linkopings Universitet men hoppas pa Gud att jag inte behover tacka ja till det i ren desperation eller sa.

Nu ska jag fortsatta packa lite, vi aker namligen fran Tyskland sa det tar nagon timma att ta sig till flygplatsen. Tur att vi far skjuts av hans mamma i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Toni S

Jag håller tummarna sjukt mycket för dig. Hoppas du kommer in!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback