Ett inlägg om allting men främst om ingenting

Nu åker jag och Jarno till Portugal om några timmar. Känns skönt att upptäcka ännu en stad men jag undrar om allt detta resande egentligen hjälper människan att hitta det den söker?
Aja att sitta i Norrköping med en unge ger väl inte mer instinkt så lika bra att ge sig ut och leta efter den. Resten av familjen åker vidare till Bosnien inatt, vill varken tänka eller känna hur det känns att inte åka i år men jag har mycket annat att se fram emot.

Tycker förövrigt att det suger att Sveriges Television väljer att inte sända Michael Jacksons begravning, Englas begravning gick visst att sända hur morbid det än var men tidernas största stjärna skiter vi. Tur att jag är i Portugal på tisdag så jag kan försöka se den då.

En annan fundering: Vad är det med låten "I will survive" av Gloria Gaynor som får alla kvinnor oavsett alkohol intag att resa sig upp, höja näven och börja gasta - jag klarar mig utan den där skitstöveln, jag ska ringa honom nu och be honom dra åt helvete?

Vad det än är så har vi alla av kvinnligt kön henne att tacka för alla skitstövlar och idioter som sårat oss, som vi genom den här låten dumpat, torkat tårarna och en månad efter hittat en ny att gråta över!



Ha det så bra alla som är kvar och som inte är det, vi syns nog snart!

Kommentarer
Postat av: Toni

Jag har också funderat över Gloria Gaynors sång. Det är nåt med den som får kvinnliga hormoner att gå i spinn!



Idag läste jag ut "Stark". Den var bra! Slutet var väldigt mäktigt; Det kändes nästan som om man kunde höra fågelljuden på riktigt. Tack för boken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback