Hemma igen

Är hemma igen
Skriver om allt sen är rätt trött nu men jag har haft det väldigt kul i alla fall.
Jag verkar fått ett litet fan efter mig här

Någon som vill komma ut och säga vem de är?
Jag personligen tycker det är gulligt
Mona Sahlin ser bättre ut än vad jag gör, hahahahah

Inlägget som kommenterats är: Vackrare än vad jag är

Postat av:

Du vet, det är Mona Sahlin också.

2009-01-02 @ 18:27:12 Postat av:

Tänk om du skulle behöva lägga upp bilder på alla som var vackrare än du? Det är som att gå ut mot en stjärnklar himmel och försöka räkna hur många de är. Men det är ju tur att du kan poesi.


Kommentarer
Postat av: Jarno

Hahahahahahah sorry....that sure is moronic...such a hero with the fake name..hero in dipers for real!! Hahahahahahahaha

2009-01-05 @ 22:59:47
Postat av: Jarno

Rule number 1 when trying to mock someone:



- Dont hide under fake names. No one takes you serious and everyone thinks youre kinda a big moron.



But I guess he doesn't dare posting on a real name...then people can see who he is, and laugh even harder! Hahahahahahaha fucking puber.

2009-01-05 @ 23:04:08
Postat av: Toni

Välkommen hem till Sverige. Förövrigt har jag en teori: Tänk om det är Mona Sahlin själv som skriver?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback