Världens styrs av utomjordingar

När jag flög till hit från Holland så ville jag bara sitta tyst i 1h och 45 min och bara komma hem. Det fick jag inte för att bredvid mig satt en av världens mest intressanta människor jag någonsin träffat. Han var Amerikan och hette Bart. Jag påpekade genast det uppenbara och sa att han har samma namn som en vis gul karaktär. I alla fall, han sa mer saker som gjorde honom speciell än att han hette Bart. Han talade om för mig att svininfluensa vaccinet egentligen gör oss sjuka och slöa så att vi inte ska inse vad som händer i världen egentligen. Det som händer och alltid har hänt är att världen styrs av reptiler i människoskepnad.
Det är dom som har startat alla krig i världen och det är dom som ser till att våra hjärnon fungerar på en viss frekvens som gör att vi inte kan se detta.
Han sa också en mängd andra saker men det skulle ta alldeles för lång tid att förklara allting. Jag tyckte självklart att han var knäpp, kom hem och började googla och youtuba allting. Här kommer en film jag hittade som ser intressant ut. Ja just det, Bart berättade att man ska referara till människor som egentligen är halvreptiler som "shapeshifters" och alla vi som inte insett detta är "sheople" som i sheeps ni vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback