När din kille köper en ny säng passar du på att byta ut hans gardiner också!

Vädret gör verkligen underverk. Känner mig mycket gladare! Idag blir det att städa och plugga, känner mig inspirerad till att göra nytta när vädret är bra! Är man ensam hemma när resten av familjen jobbar blir man automatiskt utsedd till städ och mat tant. Men jag klagar inte alls, är rätt skönt att få vara själv och sköta saker på mitt sätt.

Imorgon är det Dino Merlin konsär och jag kan knappt vänta! Ska bli så kul att det inte är sant. Sen på söndag åker jag till min Jarno och stannar i nästan två veckor! Ena kommer hit på kvällen och då ska vi fixa oss och sen drar =)
Måste även hinna packa till Holland, så mycket att göra!

Jarno köper ny inredning till sitt rum så vi ska fixa med det när jag kommer dit! Tycker det är kul att få inreda, han ska även byta gardiner men det vet han inte om än!

 Ska även hinna med att läsa tre pjäser från Shakespeare och utdrag från Bibeln till Litteraturvetenskapen!

Men det är bättre att ha att göra än att inte ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback