En historisk händelse

Jag är inget vidare på att skriva om mode, det intresserar mig helt enkelt så mycket, så länge det kommer från Indiska och är färgglatt vill sig, eller något sådant. Men imorgon kommer en historisk händelse i modevärlden ske. Det hela började med att jag och Ena satt och fikade på FräckaFrökens idag. Vi pratade om allt möjligt och bestämde oss för att ta en runda på stan. Väl inne i GinaTricot händer det, det ofattbara som händer en gång var 6:e år eller så. Det är inom klädbranschen like sällsynt som en solförmörkelse.

Jag hittar ett par jeans jag vill köpa, imorgon, imorgon sker det mina vänner. Klädbranschen sträckte ut sin långa arm och fick till slut tag på mig också.



Så ser de ut, kom ihåg det nu!

Kommentarer
Postat av: Azra

Azriiic har dom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback