Dino Merlin var helt enkelt bäst igår

Jag har så ont i fötterna och benen idag från allt dansande att det inte är sant. Borgen var helt packat med folk som kommit från hela Sverige och stämningen var på topp!

Dino sjöng alla mina favorit låtar och i slutet stod vi på stolar och dansade! Bjuder på lite bilder innan jag åker till Holland runt kl 19 ikväll!



Jag och Ena (och en sjungande mamma i bakgrunden)



Dino Merlin himself (Foto: Senita Ticevic)



Knökfullt innan det började (Foto: Senita Ticevic)

Kommentarer
Postat av: senada

oh dino ;D

Postat av: selma

jaha va myysigt:D! ja jag ska dit ner i år va inte där förra året så kan inte vänta! ahhh jag får se honom om 5 dagar!! kan tänka mig att de ägde!

2009-04-05 @ 23:18:33
URL: http://selmafilipovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback