Hemma i helgen

Jag har funderat lite på det här med folk som är väldigt aktiva på bloggen hela tiden. De måste ha en hel del fritid precis som jag hade innan jag började plugga. Numera hinner jag knappt med att sitta vid datorn och uppdatera då och då. Blir nog så att det blir längre inlägg istället för korta och meningslösa.


Jarno har varit här och hälsat på. Han åkte igår och det känns jobbigt och tråkigt. Jag tröstar mig med att jag ska till Holland om två veckor så överlever gör jag allt. Är väldigt chockerad över hur bra allting gick, hur mina föräldrar gillade honom, hur jag tycker om honom och att allt bara känns bra. Hur ofta stöter man på en kärlek i en av Roms katedraler, träffas ett par gånger den veckan och är sedan ifrån varandra i nästan en månad och när man sen ses känns det fortfarande underbart?


Skolan här går bättre. Jag blev igår vald till chefdirektör dvs "boss" för julbilagan som kommer vara på omkring 50 sidor. Det betyder att jag får bestämma vilka texter som ska vara med, vem som ska göra/skriva vad samt hur tidningen ska se ut dvs layouten. Är himla glad över att få vara chef, behöver den utmaningen riktigt ordentligt. Hoppas bara allt går bra eftersom det varit lite spänningar i klassen och jag inte vet hur alla arbetar än.


Jag åker hem till Norrköping imorgon för att jag saknar min familj. Ska ta en fika med Ena och lite fler samt kanske med Julia jag inte träffat på hundra år tror jag. Att skaffa ett facebook konto var bra för mig eftersom jag fått kontakt med en massa personer. 

 


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

han påminner om toni:P

2008-09-07 @ 11:55:19
Postat av: Amra

hahaha jaså det tycker du? näää tycker nog inte jag :P

Postat av: selmalalala.

söta ni är (:

2008-09-07 @ 16:43:49
URL: http://selmiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback