Eurovision

Lönen kom idag och i vanlig ordning kom inte hela lönen med. Suck och dubbelsuck känner jag, men det är lugnt. Jag kan leva med att den blir lite sen just nu.
Syster kommer hem från lägret idag och jag är lite stolt över att hon är så stor att hon kan åka iväg själv och klara sig.

Jag har upptäckt att jag gillar Eurovision songcontest. Jag tycker om skiten och sitter där bänkad kl 21 och bara glor. Mina föräldrar gillar det också, eller de gillar att kritisera och komma med roliga kommentarer. Stör mig dock något fruktänsvärt på att Jovana Jankovic inte kan engelska. Vad är ditt problem kvinna? Lär dig uttal och sluta stamma. Sluta också prata med det där underliga tonfallet som påminner om en galen energizebunny. Nu när jag tänker på det påminner hon om en tjej jag brukade umgås med. Helt speedad och tokig.
Zeljko Joksimovic (manliga programledaren) har jag ju inget emot alls, han är charmig och kan både engelska och franska bra. Men den där Jovana alltså, blir tokig på hennes ansikte som bara ser ut att bestå av ett stort dumt leende som hoppas att hon blir mer känd.



Nej, jag tycker inte om henne alls!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Svar: Japp, det gör vi =) Kanoners! =) Ha en bra dag du med! Händer till helgen då?

Postat av: Zahra

hehe Zara finns inte på så många ställen här i sverige döh haha :P . jah det e hur tråkgit som helst :( men aja snart sommar lov ju ! hur härlgit som helst! ha en bra dag kramar !

2008-05-23 @ 14:39:33
URL: http://zahraajami.blogg.se/
Postat av: Zahra

hehe Zara finns inte på så många ställen här i sverige döh haha :P . jah det e hur tråkgit som helst :( men aja snart sommar lov ju ! hur härlgit som helst! ha en bra dag kramar !

2008-05-23 @ 14:39:46
URL: http://zahraajami.blogg.se/
Postat av: Julia

sv; gulligt! :)

Neej, mn asså jag har sånna riktiga carrie bradshaw lockar, ser hemskt ut :P



ha en skön start på helgen :)

2008-05-23 @ 15:34:21
URL: http://mique.blogg.se/
Postat av: Zahra

tack cutie du me !<3 Jo libanon :D

2008-05-24 @ 17:19:35
URL: http://zahraajami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback