Outsiders

Kvällens program handlar om att älska och leva med flera.
Ett av paren har gjort så att de öppet har en älskare/älskarinna med samtidigt är gifta, har barn och bor ihop tillsammans. Jag vet inte men jag stör mig lite på det för hur mår barnen av detta? Som tonåring har man nog med att klura ut sig själv, att föräldrarna sen går igenom olika partner byten och liknande gör väl inte saken lättare.

Det andra paret är någon äckelgubbe på över 80 år som lever ihop med två kvinnor. Det kan jag mer acceptera eftersom deras relation inte skadar någon annan på något sätt. Sen att gubben är äcklig är en annan sak.

Jag vill dock ha min kille för mig själv under den tiden vi är tillsammans. Att dela honom med en annan kvinna skulle göra mig tokig och jag skulle bli djupt olycklig om han var kär i mig och en annan sammtidigt.
Som kvinna vill jag ha uppskattning och en kille som får mig att känna mig som en gudinna. Det fungerar inte om vi har partners vid sidan om tror jag.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh Shit, jag skulle förmodligen klättra på väggarna av avund om jag var tvungen att dela min kille med en annan tjej! Det är lite kul att vi människor e så olika å att det faktiskt finns dem som trivs att leva i polygami lr va det nu heter :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback