Musik

Jag är en sådan människa som helt på riktigt kan börja gråta över en låt. En stark känsla väcks och jag sitter där med tårar rinnandes för att jag blir ledsen. Ofta är det låtar som påverkar min sentimentalitet som får mig att reagera. Många gånger är det att jag blir på helt tokigt danshumör och knappt kan sitta still. Jag tror jag gillar den där känslan som svider till i hjärtat och får mig att andas tungt. Smärtan av att påminas eller längta efter något som inte finns här.
Förstår inte folk som är så opassionerade att enda anlendingen till att de lyssnar på viss musik är för att kunna citera låtstycken på sin blogg....eller nåt.

Just nu lyssnar jag på Dave Matthews Band - Crush
En underbar låt som är väldigt speciell för mig.


Kommentarer
Postat av: zahra

haha prova det ass gott!..

Nej den var itne så dyr kostar 199 kr bara :)) från zara :) kram

Postat av: Michelle

Svar: Tack jag sparar det! Ta mitt också, 0735007963. Jag jobbar vecka 26 - 32 så hela de veckorna är jag ju i Norrköping. Vi får bestämma mer lite närmre =)

2008-05-22 @ 17:27:32
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: Louise

Svar: Har du lyssnat på en gammal LP-skiva någon gång? Känslan är helt annorlunda och dessutom går de ju att hänga upp på väggen eller hängande i följd från taket, vilket känns ganska omöjligt om man bara har små filer på datorn ;P

2008-05-22 @ 20:51:55
URL: http://losan.blogg.se/
Postat av: Julia

sv, tack så mkt =)

Bikiniasr e roliga att shoppa.. dock inte lika kul mär de inte sitter som man (jag) vill :p



oh, har du fortfarande så lockigt hår egentligen?

jag har jättelockigt hår men jag hatar det så plattar mass på det.. men tycler lockar på andra e SÅÅ SNYGGT! :D

2008-05-22 @ 20:54:59
URL: http://mique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback