Min optiker är snäll

Okej nu har jag haft tillfälle att lugna mig nu och har mitt temprament under kontroll. Anledningen till min irritation är väldigt underliga farföräldrar som bara tar men aldrig ger något tillbaka. Släkt är i många fall bra att ha men i vissa fall, ja nu lämnar vi det

Min optiker är läskig. Jag var hos henne idag för att få en ny lins eftersom den högra gått sönder som jag skrev tidigare. Hon är väldigt vänlig min optiker, dock en aning läskig. Hon påminer lite om en robot som innerst inne vill ta fram en slägga och mosa mig. Känner mig dock kluven i min åsikt kring henne, hon är ju väldigt snäll men det är någit i hennes ögon som glimtar fram då och då. Någon sorts ovilja som ligger och pyr under hennes snällhet....jag tänker, är hennes man snäll mot henne? Är det han som är orsaken till dessa glimtar av ovilja jag ser?
Jag vet inte, imorgon ska jag dit igen och då ska jag ta en närmare titt på denna kvinna

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe kommer inte från bosnien :)

Pappa svensk mamma kroat :)



dudå?



mvh Tiff

Postat av: A

sv. Det brukar jag med göra :) men jag har gjort så mycket eget och personligt så idéerna börjar ta slut. Du har inte någon annorlunda sak man kan göra? :)

2008-05-22 @ 16:02:55
URL: http://annamellita.blogg.se/
Postat av: Nadja

haha oki:P

2008-05-22 @ 19:19:12
URL: http://thencloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback