Känner mig glad

Idag har varit en bra dag faktiskt, Har fått rätt mycket nyttigt gjort och fixat med potentiella jobb med Folkbladet vilket i längden innebär pengar. Vilket jag behöver.
Sitter här och känner mig sugen på att åka iväg men det närmaste jag kommer resa nu är när jag i juni ska åka till Nadja i Stockholm. Tycker jag behöver ett miljöombyte och få komma ut och festa med nya människor.

Nyss så kom min söta lillasyster in till mitt rum och sa - Vill du ha en present?
Jag svarade självklart ja och det visade sig vara världens sötaste present

 Visst blir man glad?

Har hela dagen försökt få bukt med mitt förvaringsproblem när det kommer till skor. Jag började väldigt fel med att lägga ut alla skor på min matta för att få en överblick, nu sitter jag här och har enbart lyckats packa ned de skor jag tycker bäst om medan resten bara står här. Stackars min garderob sen när jag flyttar i höst och allt ska med.

 Detta scenario påminer starkt om när jag var liten och la upp alla mina bilar och Barbie dockor på golvet och sedan bara tittade på dem som om jag var på museum.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstigt, aldrig sett dig här i Norrköping. Känns som ja kan varje ansikte utantill men sådant var tydligen inte fallet.



Ja visst är det bra med det.



Min släkt kommer från rijeka, högst upp i kroatien :)

Postat av: anja

Snygga skor.

kram kram

2008-05-27 @ 06:42:45
URL: http://justsweet.blogg.se/
Postat av: sarah

sv; aaa men det är skönt att bara ta det lungt ibland - det behövs! :) .

haha youtubeklippet var kul ^^ .

Vad ska du hitta på idag ?

2008-05-27 @ 09:03:18
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback