INTERNET ÄR TILLBAKA

Det var bara det.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ja, ditt internet är tillbaka! Kanon ju! Då förväntar jag mig lite uppdateringar i fortsättningen =)
*
Svar: Det är nog olika från olika skolor hur antagningsdagarna är uppbyggda. Jag kan ju bara utgå från hur det var för mig (eftersom jag inte åkte på de andra jag skulle på) Vi fick gå på en påhittad presskonferens och sedan skriva en artikel utifrån det. Gör ni något liknande klarar du ju det galant! Antar att ni kommer att få skriva något ni med, det är väl det klassiska! Sedan är det en persnlig intervju där läraren ställer frågor och så, rätt enkelt, inget läskigt eller komplicerat. Redigering hade jag inte heller gjort när jag började, och inte radio eller tidning heller. Den enda erfarenhet jag hade var två journalistikkurser från gymnasiet. Så det är lugnt Amra, du kommer in. Jag kan sätta pengar på det alltså! Var bara dig själv, och jag håller alla tummar! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback