Dagen idag

Känner mig väldigt sprallig och kreativ idag. Har sprungit olika ärenden hela dagen och glömde ringa Folkbladet för att få lite olika jobb bekräftade. Får försöka komma ihåg det imorgon.

Har även gått på stan och ätit lunch med Nadja. Vi fick med oss väskor hem båda två och jag tror att båda känner sig nöjda med sitt köp. Bekräftade även att jag kanske ska till Stockholm den 13:e juni och sen även dit på midsommar. Vi får planera lite mer kring det men jag hoppas det blir av i vilket fall. Jag känner mig sugen att gå på Gröna lund av någon anledning, älskar karuseller. Hmm undrar om man kan göra det på lördag den första helgen? Antagligen inte då vi ska ut på fredag och kanske är lite bakis, ja vi får väl se.

Nu på tisdag ska jag i alla fall träffa Marcus. Är inte riktigt säker på vad vi ska hitta på men jag tror jag valt vilket ställe vi ska äta på sen får vi se. Allt hänger på om vi kommer hata varandra eller inte.

Nu måste jag ta och bädda sängen känner jag.

Kommentarer
Postat av: Annamellita

sv. Förlåt för att svaret dröjt!



Jag kommer nog att skaffa någon annat än minipiller när jag blir äldre men just nu trivs jag med det :) bland de bästa ivesteringarna som jag har gjort!



Allt bra med dig?

Postat av: Annamellita

sv. Jag tror inte att den ska skrynkla sig mer än andra kjolar :) Jo du har svarat på den! jag som inte vill godkänna kommentarer förens jag har svarat på dem!

2008-05-29 @ 17:28:05
URL: http://annamellita.blogg.se/
Postat av: Laacy

Den handlar om en tjej som heter Max, hon är typ skapad av ett företag som tränar upp barn som de föder upp på företaget till att bli skitgryma soldater. Hon med flera hade rymt från företaget när hon var kanske nio eller nåt i nutid. Så serien utspelar sig i framtiden 2019 typ medan hon e på rymmen. Hon kan göra massa med onaturliga grejer, typ katt egenskaper då dom sputat in massa katt dna. Den e bra serien faktist. svårt att förklara precis men ..



För mig spelar de nog ingen roll om att förbereda bättre. Om jag har köpt blåa kläder och de blir en flicka så hundrar inte de mig från sätta på henne "killkläder". men de kmr nog inte bli så mycke rosa. Isf efteråt om de blir en flicka =P

2008-05-29 @ 19:56:49
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Elin

Åhh ja sånt är alltid skoj =)

I helgen ska jag iaf njuta så mkt som möjligt av solen och ledigheten, så blir nog att umgås en massa med vänner och mys med killen, sen träna, shoppa o lite sånt =P Du då? =)

2008-05-29 @ 20:24:04
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Michelle

Ska du till Stockholm på midsommar alltså? Jag lär också vara där då, antar jag. Vad ska du göra där då? :)

2008-05-30 @ 10:37:41
URL: http://eyeofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback