Cirkelformade kanter

Imorse gick det rätt bra att komma upp och ge sig ut att övningsköra. Jag trodde det skulle gå sämre då jag pratade i telefon halva natten igen. Min telefonpartner verkar dock mycket piggare än vad jag är och klarar av att prata längre. Han kanske helt enkelt aldrig sover eller så?

Vaknade i vilket fall upp imorse och skulle sätta i linserna när jag märker att den högra linsen på något sätt gått sönder i kanten (om nu cirkelformade linser kan ha kanter) och blev lite less. Det är faktiskt mer krångel och fixande med linser än bara vanliga glasögon märker jag. Det får bli laseroperation om något år så jag får bort mitt lilla synfel.
Idag så ser dagen rätt ljus ut trots det är kallt nog för vinterjacka ute igen. Ska ge mig ut och övningsköra senare idag igen och försöka få ordentlig kläm på rondeller samt alla dessa små irriterande gator denna stad verkar bestå av.

Har inget vidare filosofiskt att bjuda på idag känner jag, rätt tillfreds med mig själv och omgivningen. Fortfarande väldigt glad för att min sötnos kunde komma hem till mig utan att jag betalar.

Kika gärna på väskan jag köpt i inlägget innan och säg vad ni tycker =)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Svar: Haha, har inte läst hennes blogg, men kan tänka mig att hon gör så. Haha, ibland får man blogga när man är full, och så hemskt blev det ju inte i alla fall ;) haha.



Hur går det med körkortet då? Du är duktig som kämpar tycker jag! När flyttar du? Ja, det blir mycket med examensarbetet nästa vecka. Har deadline på onsdag. Men sen blir det party igen. Fan vad vi ska festa nu i slutet ;)

Postat av: Fanny

Svar: Tack tack! :)

2008-05-18 @ 21:06:09
URL: http://fadoubleny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback