Ute mitt i ingenstans

Där var jag och Mathilda ute och festade igår kväll. Trots att festen inte var så värst mycket att ha var det en spännande resa hem som inte avslutades allt för sent. Vilken tur att min mobil lampa är så bra för att hitta mitt i mörkret på landet och samtidigt hitta till busstation som är 2,2 kilometer bort är en höjdare!

Kvällens roligaste:

Nån tjej - Hej vad heter du?
Jag - Amra
Nån tjej - Ohh vad coolt men det kan jag inte uttala
Jag - Nehe hehe
Nån Tjej - Du låter som nån från Sagan om Ringen, får jag kalla dig för Sagan om ringen snälla?
Jag - Absolut!
Nån Tjej - (ropar till nån kille och pekar på mig) Ohh det här är Sagan om Ringen


Idag ska jag plugga för att jag har varit helt otroligt lat. Jag blir också så besviken när man inser att en vän man trodde hade bra kontakt med visar sig vara någon som ljuger rätt mycket...

Annars så börjar nog min folkhögskole magkänsla infinna sig och jag känner allt mer att jag gör rätt som gör nu. Min enda oro nu är att få klart körkortet och att få göra en liten resa i sommar som faktiskt verkar bli av ändå.


Kommentarer
Postat av: Annamellita

sv. tack så mycket :) Läser du min blogg ofta? :)

Postat av: Linda

S: Hahahaha duu. Det hoppas jag verkligen..

Vart kommer ditt namn ifrån egentligen? :)

2008-03-09 @ 19:07:44
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Mathilda

Vilken tur att det löste sig, haha!

2008-03-09 @ 20:44:13
URL: http://www.ohyesohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback