Timmen mellan hund och varg

Jag har precis läst ut en bok jag ska recensera för Folkbladet.
Jag gillade den nog inte
men jag tänker på den hela tiden

Jag rekommenderar den dock: Silke Scheuermann - Timmen mellan hund och varg

Den har bara med tankar, iakttagelser och känslor att göra och på något skickligt och bra sätt så lyckas författarinnan föra handlingen framåt. Huvudpersonen är en kvinna vars namn vi inte får veta.

Jag vet inte men jag skulle nog vilja att fler läste den så jag får veta om fler får samma känsla av den.

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Jaha. Osis :P HAHA

Postat av: Michelle

Men hej du! Tänk att man kan hitta alla i denna "bloggvärld". Hur är det med dig? Hoppas allt är bra. Lär kika in här fler gånger nu när jag hittat hit =) Kram!

2008-03-11 @ 15:57:21
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback