Någon som vill släpa runt på mig i en pulka idag?

Idag snöar det så mycket att det är lönlöst att varken åka bill eller gå i vädret. För första gången var jag lite ledsen för att jag inte har någon kille......hade jag haft det hade han kunnat släpa mig på en pulka genom stan idag... fan

Tränings BH har inhandlats och önskan om att handla diverse saker har väckts men det blir inget förrän jag fixar med min uteblivna lön och krångel från Folkbladet. Självklart är alla de personer jag behöver prata med på tjänsteresa eller upptagna men det fixar sig väl antar jag.
Var annars en väldigt trevlig sväng på stan med Sandra trots att jag stundvis kände mig väldigt spänd men jag klarade mig oskadd hem.

Nu sitter jag här och skriver på lite saker men längtar efter att få vila ut... snart snart


Kommentarer
Postat av: Josie

Nej det brukar jag faktiskt inte! Vad är det för program?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback