Lite sådär avtrubbad

Denna helg har minst sagt varit lång och jag har struntat i allt jag behövt göra. Det straffar sig för nu sitter jag här med teoriplugg och vanligt plugg samt stress.

Idag tillbringades en del av dagen på IKEA vilket var kul. Dock var jag halvt inte närvarande under nästan hela tiden och kände mig lite borta. Fick med mig en väldigt snygg taklampa, påslakansett, värmeljus och bokstöd och undvek att bli pank så jag är rätt nöjd ändå. Att hitta hem var en aning svårare men det lyckades till slut.

Måste bara berätta att jag numera har två till av min älskade Stephen Kings böcker! Jag blev helt vild av lycka när min pappa köpte dem till mig som en överraskning igår. Hur tusan han kunde veta vilka jag saknade är ett mysterium för mig.

Nu har jag också:

Signal  - har den på engelska och då heter den Cell vilket syftar på mobiltelefoner.
Allt kan hända - 14 mörka berättelser - I denna novellsamling finns även novellen 1408 som ingen har missat är film nu? Självklart har jag även filmen.


Kommentarer
Postat av: Julia

Svar:
Åh! Fy vad bra!
:)
Skulle jättegärna vilja ha lite bra skrivartips och idéer på artiklar, repotage och sådant. Det behöver ju inte vara sant, men jag har så dålig fantasi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback