Kramp i handen

Att skriva något sorts prov som blev hela nio A4 för hand gör ont, jag har kramp och jag inbilliar mig att handen är blå och röd och visar tydliga tecken på föruttelse men men

Senare i eftermiddag blir det att träna som tusan med Mathilda och sen så någon skräckfilm hemma hos mig. Jag vet bara inte vad tusan vi ska hyra men något måste ju finnas. Jag hatar mitt Internet som inte alls fingerar vilket tvingar mig att plugga teori intensivt.
Fick även hem anöskningsblanketten i brevlådan från Ädelfors folkhögskola och blev bara mer nervös av att jag måste skriva det där personliga brevet. Jag lovade igår att jag kommer göra det i helgen, hoppas jag inte ljuger för mig själv också.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var gärna med och tävla på min blogg. Du kan vinna tre par mönstrade strumpbyxor (värde 327:-) samdra.blogg.se/1206556330_tvling.html

Postat av: Linda

9 a4? Skrev du en bok eller? :S

2008-03-27 @ 19:56:03
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback