En produktiv kväll

Vad det var skönt att träna, känna hela kroppen bara kämpa för att klara spinningpasset! Jag tror den här känslan av att ha tränat är något jag riktigt njuter av.
Innan träningen var jag på Folkbladet möte där kultur och nöjes redaktören var med vilket kändes kul.
Jag ska skriva en krönika som jag ska låta henne läsa så jag kan få ordentlig kritik och feedback på den. Jag har visserligen förbättrat mitt sätt att skriva krönikor på men jag kan bli en hel del bättre.

Annars så håller jag väl tummarna för vikariat på Folkbladet i sommar men skulle de välja någon  med mer utbildning och erfarenhet är det inget jag hänger läpp över...eller jo lite läpphängande kanske men jag kommer helt och hållet förstå deras val.

Sitter annars här med en muffin, men min helt nya outfit från Indiska, skrivet ett arbete och pratar med folk msn. Jag älskar dom där kvällarna då allting känns färdigt och man kan slappna av och bara varit i sitt eget huvud lite grann.

Kommentarer
Postat av: Lotten

Tja. Har inflyttnings/förfest lördagen 5 april på Lindövägen 20. Du är välkommen. Bring your own liqour. //Lotten

Postat av: Mr . Pitt

Lite kul har han varit :P Steve-O alltså :P alltid nice med träning :)

2008-03-20 @ 00:06:03
URL: http://mrpitts.blogg.se/
Postat av: Mr . Pitt

Klart jag trivs förresten... bloggdesignen kommer att bli niceare ;)

2008-03-20 @ 01:14:35
URL: http://mrpitts.blogg.se/
Postat av: Michelle

Svar: Jo men precis, så kände jag med. Men man vet aldrig, vi kanske får båda två. Eller ingen av oss. Man får nog vänta och se, och hoppas på det bästa, helt enkelt. Jag har sökt lite varstans, men de flesta vill ju ha folk med mer erfarenhet, så jag har fått många nej. Hoppas ju mest på Folkbladet, trivdes så bra där, plus att de ju vet vem jag är nu (vilket borde göra att det blir liiite lättare i alla fall)

2008-03-20 @ 08:42:14
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Michelle

Förövrigt vill jag läsa krönikan sen =) Säg till när jag kan det =)

2008-03-20 @ 08:43:04
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback