Bostadsbirdag och att lägga sig alldeles försent

Igår fick jag veta att man som student har rätt till bostadsbidrag, hur mycket osv beror allt på hur mycket man tjänar, lånar och vad lägenheten kostar så vi får se. Men det är väldigt skönt att veta att man får det i vilket fall.

Jag somnade runt kl 04 inatt, det ångrar jag bittert. Min plan var att somna någon timma innan  men jag råkade fastna för en film som hette "The Ranch" och handlar om prostituerade på en bordell. Varför man väljer ett sådant jobb är obegripligt för mig men filmen gav en bra bild över hur det egentligen är för dessa kvinnor att vistas i en sådan miljö.

Nu ska jag göra allting för att inte somna än utan försöka få klart saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback