Bebispoäng

Många gör vuxenlistor för att se hur många poäng de har i vuxenlivet. Jag tänkte göra en lista på varför jag fortfarande är ett barn.

1. Alla mina tänder har inte växt klart
2. Jag sover middag och tycker om att bli instoppad och gullad med innan jag somnar
3. Jag har inte körkort än
4. Jag vaknar flera gånger om nätterna ibland och mummlar för mig själv
5. När jag ramlar och slår mig förväntar jag mig att folk säger: oj oj lilla gumman hur gick det (det gjorde en tant härom dagen faktiskt)
6. När jag inte håller sams med någon är min första instinkt att räcka ut tungan och peka finger
7. Jag fnissar åt snuskiga skämt 
8. Jag kan inte laga mat och det jag kan laga gör jag mig illa av (bränner, spiller, värmer, steker osv)
9. När jag blir trött/hungrig blir jag ett gnälligt monster som inte tycker om någon och bara vill få mina behov tillgodosedda snabbt
10. Jag är rädd för läskiga människor och clowner
11. Behovet av att bita tag i saker är stort
12. Jag har fortfarande gosedjur i sängen och en favoritkudde
13. Blir jag sjuk så är det hemlagade soppor, feberkoll, godis och favort filmer som önskas
14. Balanssinnet är inte alltid det bästa

Jag har en bit kvar innan jag är helt och hållet vuxen men jag hoppas nästan på att jag aldrig blir det.
(listan kan komma att fyllas på)

Kommentarer
Postat av: Josie

Ja, se det :) Jag ska lätt göra det! Mm, det är ganska orättvist, hihi. Jag bor i Örnsköldsvik :)

Postat av: Michelle

Svar: Hehe nyfiken får man vara ;) Ja, jag har ett förhållande med min sambo ;)

2008-03-20 @ 19:54:46
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Mr. Pitt

Hehe ja men det var min bloggdesigners fel att det härjades :D hehe vuxen är fel att vara :D

2008-03-20 @ 21:11:20
URL: http://mrpitts.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Haha! Ja, du för köra på, vad heter de? Krumelurpiller?

2008-03-20 @ 22:24:13
URL: http://www.ohyesohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback