Avståndet till marken ökar i takt med att man växer

Idag har jag halkat omkring på stan, ni vet man tar sats, springer och sen gliiiider över vägen? Så gjorde man ju alltid som liten, det enda jag glömt bort att jag som liten inte var lika lång och antagligen hade en kortare sträcka ned till marken när jag ramlade.

Jag lärde mig och upptäckte att avståndet mellan min rumpa och marken visst blivit lite längre och att konfrontationer med marken och min rumpa bör undvikas om möjligt. Förövrigt har det varit en sjuhelsikes produktiv dag med allt från inlämnade arbeten, telefonsamtal ringda och en massa annat gjort. Imorgon blir en likadan dag hoppas jag.

Det stora negativa är att jag var så pepp på att få träna idag att jag kunde haft ihjäl en elefant. Jag går dit, har med mig alla saker, ler nöjt, sträcker fram mitt träningskort för att få höra att de som håller i passen är sjuka! Men fan! Jag var så pepp och sugen, ska gymma extra hårt imorgon med Mathilda men även ta ett pass i helgen.

Nu ska jag plugga teori och vara sur över att de väljer att lägga in nån fotbollsmatch istället för Gordon Ramsey som svär åt folk som tror de kan laga mat. Har ni förresten märkt att han ställer en fråga/påstående och svarar på den i en och samma mening? Han ser så gullig ut när han gör det.
Exempelvis - Let's work together and make this place the best dinning place in town! Yes?

Kommentarer
Postat av: S

Hockey är egentligen bara kul när det går bra för det laget man hejjar på xD Ja, jag diggar den bilden, ungen är så jävla skön :D

Postat av: Mr. Pitt

var du där förra året?

ps. jag kommer att kommentera dina (allas) kommentarer direkt på min sida from idag. Jag är grymt lat men när det är ca 50 obesvarade kommentarer om dagen blir det lite mkt.

2008-03-27 @ 14:37:32
URL: http://mrpitts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback