Vad är det med mig och gamla tv - serier?

Sitter här och tittar som fascinerade på tusen år gamla repriser av Skilda Världar, jag vet vad som kommer ske men tycker det är spännande ändå. Jag och mamma tittade alltid på den serien när den gick för ett x antal år sedan. Vi hatade alltid Rebecka och jag tyckte att Tom var het trots min låga ålder. Just nu är Nora och Tom kära med Nora vågar inte berätta det för sin kille Micke. Tom har nu tagit saken i egna händer och berättat för Micke om  att hans brud har känslor för honom. Intressant....
Skulle vara roligt att köpa boxen och ha den liksom som ett minne från en tid som inte längre finns.

Att göra listan idag:

1. Ringa fotograf från Folkbladet, boka tider inför utspringet vi ska jobba kring imorgon
2. Köpa studentpresent till Mathilda
3. Boka/kolla upp tågbiljetter till Stockholm (ska till Nadja på fredag)
4. Ska jag, ska jag, ska jag köpa shorts och en klänning? Mitt hjärta säger ja, ja , ja men mitt vett, nej, nej,nej
5. Plugga teori och försöka övningsköra
6. Träna ikväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha, du gillar fishundar då va! ;) Du kmr inte stå ut med hur mycke båda raserna fiser blöööö .. Jooo men de är ju helt underbart med en vän, de är ju som att vara mamma redan. Mysa leka mata lära. Man får så mycke tillbaka!

Idag har vart liten tur runt gbg, arbetsförmedlingen köpa biljett till sthlm , handla, hämta ut pengar fixa bilen. Själv då ?

2008-06-04 @ 18:11:25
Postat av: Laacy

oj, de va jag som skrev inlägget under =P

Postat av: ellinor

Hej :D jag tror jag gick förbi dig på stan idag :D men jag insåg lite sent att det nog faktiskt var du, så kunde inte stanna och hälsa och du såg även ut att ha lite brottom (a)

du gick neråt på drottninggatan och hade en beige, brun aktig jättefin klänning på dig, solglasögon och ditt fina långa bruna hår utsläppt :) nå vare du ?? :D

hoppas det är bra med dig :)

kram kram

2008-06-04 @ 20:48:11
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoranzelius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback