Tandställning

Eftersom jag hade tandställning som yngre (tog bort den i slutet av ettan i gymnasiet och hade den i två år) har jag nu en tandställning innanför tänderna på nederkäken. (lång mening här märker jag).

Tandställningen innanför tänderna på underkäken har aldrig krånglat eller varit dum, bara suttit där och hållit allt på plats så att säga. Tills nu då..... Den lossnade nyss vilket den gjorde för ca en månad sedan vilket innebär 10 min hos tandläkare men flera hundralappar fattigare. Knappast det jag behövde mindre än två veckor innan semestern. Aja ska försöka få den fixad en gång för alla nu eller ta ut den helt, orkar inte med om den ska hålla på och gå sönder varannan månad nu.

Kommentarer
Postat av: Azra

Gunnel och bertil är dom gulligaste lärarna tycker jag :) Haha, att se bertil muppa runt på redaktionen är kul. Att se gunnel med ett rosa förkläde på redaktionen är också kul. Men när det är som roligast är när dom pratar med varrandra. Jag brukar dö av garv. Min kompis tycker bertil är söt. Så titt som tätt säger hon det till honom att han e söt. x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback