Söta små djur



Hahah ugglan är min favorit!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Svar: Hahah det var en rolig fråga. Jag låtsas att jag är hur insatt som helst, men egentligen kan jag inte ett skit om fotboll. Jag är tokig under Sverigematcherna, men de andra kollar jag inte ens på. Så av mig får du ingen mordisk blick ifrån om du skämtar ;)

Postat av: cindy

Är på mkt bättre humör idag :) Men det e nog för att jag har fullt upp med saker att göra.. blir som på sånt skumt humör när jag e uttråkad o ensam. Och det värsta är när folk tror de gjort ngt fel.. typ prinsen frågar alltid "vad e det? har jag gjort ngt?" eller när ngn frågar "vad e du sur över?" och frågar det hundra ggr, klart man tappar humöret då ;) Iaf mkt bättre idag :) hur e det med dig? journalist, vad kul :) kram

2008-06-17 @ 18:50:25
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/
Postat av: Erika

hahaha

2008-06-17 @ 19:19:09
URL: http://ikans.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Haha, ja visst var han söt :). Har aldrig lyckats fota något förut, men den här satt så stilla så ^^.

För något år sen hade vi ekorrbäbisar på höskullen, dom sprang fram såfort man klättrade uppåt på stegen, jättemysigt!



Kaninen var gammal och hade en kronisk sjukdom, och han är död nu... Men det var det bästa för honom tror jag.



Kram

2008-06-17 @ 19:30:13
URL: http://mordisk.blogg.se/
Postat av: Sess

Hej tjejen.

Ja jisses den ugglan och den kommentaren ha ha



Tackar! =P kul att du gillar den.

Ja det är mitt eget öga.

Joho de går visst att få grymt häftiga bilder på mörka bruna ögon.

Ska se om jag har någon i närheten med bruna ögon att trycka upp kameran i fejjan på så ska jag visa hi hi



Ååå jisses va häftigt.

Då kan du njuta av hans härliga verk när du vill.

Men va säger du för något.

Är det sant??!!

Det är ju som julafton för mej då hi hi

Måste jag ju se helt klart!!!

Blir det detta året eller när?

Eller du vet kanske inte, men när du gör det snälla snälla tipsa mej om det då =P



Jo tack dagen har varit helt okej!

Har fått lite gjort iaf.

Ha en underbar dag.

(imorron alltså hi hi)

kram på dej vännen

2008-06-17 @ 23:52:56
URL: http://calla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback