Midsommarplaner och Gröna Lund

Är det bara jag som ständigt skjuter upp saker som ska göras? Har precis just nu skjutit upp Gröna Lund till på onsdag och ska ge mig ut och boka bussbiljetter så det blir av någon gång. Känner mig förskärckligt lat som bara sitter här och inte gör tillräckligt.
Gröna Lund på onsdag, punkt slut nu! Annars kommer vi nog aldrig iväg
Pratade med Nadja nyss som sa att hon inte hänger med till Nyköping till midsommar, tråkigt, tråkigt tycker jag eftersom jag velat ha henne med men det fixar sig nog. Brukar göra det för det mesta tror jag. Åker nog själv då eftersom jag har blivit lovad lax och annan god mat. Jag kan verkligen inte säga nej till god mat, speciellt om jag slipper tillaga den själv liksom.



Ser inte det här underbart gott ut eller?

Kommentarer
Postat av: Toni

Haha, det är lungt! Jag är ju inte precis världsbäst på att sätta mig ner och göra sånt... (Sen tror jag ju inte att du gått och blivit en dryg jävel. Jag menar, det har du väl alltid varit, hehe?)

Postat av: Ayla

har inte bestämt vart det kommer att bli kan bli vart som helst, bara det är sol där! :D haha



hoppas du får roligt där nere! :D

2008-06-16 @ 14:01:33
URL: http://aayla.blogg.se/
Postat av: Azra

Ingen aning faktiskt, Jag kan fårga henne på facebook. Eller fösök ringa till skolan. Dessutom bor hon ju inte så långt ifrån dig. Tror hon bor i röda stan :)

2008-06-16 @ 14:07:04
URL: http://azriiic.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Ja jag var bara 14.. Du kan vara med i utlottningen nu med :) bara skriva några kommentarar så har du ganska stor chans ;D man kan ju alltid vara med ändå :)men det kommer nog en ny ikväll också :)

2008-06-16 @ 14:12:41
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: cindy

HAr inga resplaner än så länge.. hoppas på att försöka komma iväg til lgotland med tjejerna en weekend. Annras så e min semester först i september, så då blir det en resa med prinsen, vet dock inte vart än :)

2008-06-16 @ 14:27:17
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/
Postat av: ellinor

tack :) nae det är bara äran , och sen kul :P hehe, de delar ut både silver och brons, till sånna bloggar som har kräven som behövs. innan har bara deras egna blogg haft guld priset, men fick reda på imorse att jag hade gått upp ett snäpp från silver preiset och var där med den första som fått guld priset :) hehe, sen så blir jag ju länkad och de som håller tävlingen har väldigt många läsare :)

jaha, tyvärr så har jag inte med mig tidningen som beskrivningen står i "/ sitter på tåget just nu :) jag ska till Rocky ? för mig att vi pratat om det tidigare men du kanske har glömt bort :) en kompis iaf :)

åhh va kul :D aa killar som kan laga mat är inte dumt ;)

kram kram

2008-06-16 @ 15:08:24
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoranzelius
Postat av: Dennis

Ja, det är jätteroligt faktiskt. :) Åh, Gröna Lund. Vad trevligt... Jag ska kanske till Liseberg men det är inte helt säkert ännu. Jag vet att jag ska till Göteborg iaf. :)



Kram kram ^^

2008-06-16 @ 15:36:20
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Anonym

wtf? var e pommen??

2008-06-19 @ 19:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback