Inspiration från 20 - talet

Jag har nämnt det tidigare men det är så att jag och Nadja ska ha ett party i augusti.
Eller rättare sagt så är det ett 3 in 1 party.

Vi firar att vi:

Båda fyller 20 i augusti
Vi flyttar båda rätt definitivt
Vi vill ha ett dresscode party

Festen kommer gå i 20 tals glamour/burlesk tema. Vi har diskuterat detta länge och det känns kul att ordna något sånt trots avsaknaden av många av mina vänner. Som jag alltid dock sagt: det handlar om prioriteringar och kan man inte komma så har annat prioriterats vilket jag nog kan leva med.
Har dock funderat lite på vad man ska ha på sig? Min första tanke var självklart att hora ut mig och ha korsett, strumpband och hela köret men jag börjar tänka om....tänka mer glamour? Hittade en bild på Internet som jag tror beskriver vad jag vill ha men inte riktigt så diskret. Om jag kunde kombinera glamour med burlesk vore det underbart.


Kommentarer
Postat av: Nadja

40-tal

20- tal raka figurer, inga former, 40-tal burleskens storhetstid, kvinlig fugur

Postat av: Amra

Nadja: hmm ja det är ju det, välja mellan dessa två? eller kombinera?

2008-06-14 @ 17:47:04
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback