Kort inlagg

Ar tillbaka fran Kroatien och har akt Bosnien kors och tvars kanns det som. Varit i Mostar, Buna, Travnik, Vitez, Pocitelj och manga andra stader. Har det bra och kanner mig tillfreds har.
Borjar dock sakna det organiserade i Sverige. Dock inte kylan, varken den i vadret eller den mellan manniskor.

Kroatien var inte direkt det basta jag varit med om och kan tyvarr inte rekommendera folk att aka om det inte ar sa att man har slakt eller vanner att bo hos dar. Mer om det sen.
Jag kommer till Sverige/Norrkoping pa onsdag men kommer knappast vara dar alltfor lange. Aker till Italien den 20:e och nar jag kommer hem ar det i princip dags for den stora flytten. Jag ar nojd och har fatt tid att fundera over mycket. Tycker om att prata med manniskor som ar kritiska mot mig och hur jag funderar for da far jag lattast fram nar jag har ratt. Mycker har jag kommit fram till men an sa lange sager jag som den stora Grinchen gor

 - Losa problemet med varldssvalten - TALA OM FOR INGEN

Kan forresten harma Grinchens satt att prata perfekt kom jag pa nu.

Nu blev det for varmt att skriva igen. Pa dagarna har ar det over 35 grader och pa kvallarna valdigt kvavt men jag klagar inte. Lar ju sakna det nar vintern i Sverige satter igang.

Hoppas annars som vanligt att alla har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback