Juli månad, inte trodde jag att du hade detta planerat för mig

Det har gått en hel månad sen jag började mitt resande över Europa och slutar förhoppningsvis inte idag med att jag kom hem från Rom. Varför jag hoppas återkommer jag till senare. Har som sagt varit i Rom med Nadja i över en vecka nu. Finns så mycket att berätta att jag tror det är omöjligt att få ned det via bloggen.  Vill bara få ned det som just nu tar upp mycket av min tankeverksamhet och känslolov. Försöker i bilder sen. Lite nytt är att jag nog är mer benägen att tro på ödet nu. Det måste man bli när ödet faktiskt slår en rakt i huvudet någon timma efter att man landat i Rom.


Jag och Nadja hade det underbart med att titta på alla kända monument, gå omkring, shoppa och bara ligga och allmänt skratta. Är verkligen glad att vi åkte och att jag åkte med henne. Ödet kom i form av en holländare. Vi träffades, eller ja fick syn på varandra i en katedral. Vi flörtade lite men insåg snabbt att Jesus så kommer vara på mitt arsle om jag gör sådant i hans hem så jag slutade och gick ut. För att göra en lång historia kort (återkommer med den längre versionen efter lite välförtjänad sömn) så är vi tillsammans nu. Trodde aldrig att jag skulle kunna bli kär eller känna det där pirret i magen men det är här nu. Det roliga med allt det här är att jag precis innan jag fick syn på honom berättade för Nadja om hur mycket jag faktiskt önskade att få träffa någon jag kan tycka om och som är kompatibel med mig. Någon timma senare fick jag som jag ville.

Får bli att uppdatera här i omgångar eftersom jag vill komma ihåg allt när det är färskt och alltid minnas den här sommaren.


Kommentarer
Postat av: jayne

Hej...

WOW va spännande det låter

Mina söner är 13 och 15

Postat av: sarah

Åh vad roligt! .

saknat dig!

Väntar spänt på alla bilder ;) ;)

berätta om kärleken ;) .

KRAMAR

2008-07-28 @ 21:39:14
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: ellinor

jo juli månad har varit mkt bra :) många saker som hänt, du får nog läsa igeonom inläggen om blinddaten, annars kommer det ta år att skriva ner den :P heh

hoppas du haft det bra :) kram kram

2008-07-28 @ 23:21:59
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoranzelius
Postat av: Mikaela

sv; jo när du säger så ja ;D men jag ska över dit om 1 år och stanna där under 1 år. Så då kommer det nog bli nåt :P men det är ju ett helt hav mellan oss stackare.not funny haha.shit å ändå skrattar jag ^^ aja han är hur gullig som helst i alla fall ^^

jo men ja har haft det perfa :D själv då ?

kram

2008-07-28 @ 23:48:25
URL: http://miiikaelas.blogg.se/
Postat av: mathilda

halåå amra!!! har försökt fått tag på dig som en idiot, både innan och under tiden du kommit hem från bosn. min mobil har varit paj sedan studentveckan, och ditt mobilnr finns ej på eniro!!!!! vi måste ses snarast. du flyttar snart., fick du mitt kort? puss!! hoppas du ej glömt bort mig fåne!

2008-07-29 @ 01:42:38
Postat av: MAdde

Barnen är 7,5 och 2 år :)

2008-07-29 @ 08:49:36
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback