Skopunkten

Kikade runt lite på Skopunkten.se och tror nog jag får med mig dessa hem.

Pumps

Även dessa kanske

och de här är söta

Eller så köper jag bara alla tre!

Ikväll blir det fest och jag hoppas verkligen på en kul kväll för det behöver jag. Digitalkameran ska med ut för att testas och jag hoppas att jag inte ser full eller galen ut.

Snart kommer Mathilda, sen Nadja och sist Sandra som jobbat. Kommer nog bli mysigt att göra sig iordning här och sen dra vidare till Hugo. Som tur är jag numera ekonomisk till max och har faktiskt kommit ihåg att hämta ut fribiljetter.

Förvrigt så drömde jag att min chef på Folkbladet som är helt skallig hade afrokrull. Vaknade av att jag skrattade för att det såg så komiskt ut.
Attraktionslagen på Folkbladet är fortfarande underlig för att attraktionen håller i sig.

Kommentarer
Postat av: maria

Haha.. jaså =P
Har faktikst inte bestämt mej för om det blir utgång eller bara lugnt, känns så mkt både och :)
För dej blir det ferra ikväll såg jag, va skoj =)

Postat av: Nadja

hahahahhaha fan vad kul att vakna så! Hilda skorna är fina, har kollat lite på dem jag med:) hihi

2008-01-26 @ 14:11:18
URL: http://thencloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback