Sista dagen

Idag var sista dagen för mig på Folkbladet. Jag bjöd på prinsesstårta och jobbade som en dåre med att skriva ut ca fem artiklar/reportage men jag lyckades!
Imorgon kommer rätt mycket av det jag skrivit ut i Folkbladet.

Känns riktigt tråkigt att jag slutat men det känns faktiskt bra att veta att folk tycker om mig där. Jag brukar inte känna så ofta, inte ens bland vänner heller faktiskt. Men, men skönt kändes det i vilket fall.

Jag köpte även ett TRÄNINGSKORT idag! Så på lördag börjar första spinningpasset och jag är på som fan
Nu jäklar ska allt McDonald's som hänger kvar sen förra året ut ur kroppen och jag ska skaffa mig kondition och en smidigare kropp. Är rätt nöjd med det jag har nu men vill inte bli förslappad nu när man har så mycket annat att göra.

Att tatuera sig känns förövrigt allt mer lockande men jag måste klura mer på det där....

Kommentarer
Postat av: anna

jarre kostar 620-670 om jag läste korrekt! visst vore det så himla häftigt!

Postat av: Nadja

Wow spinn på du medans jag sitter och tynar vid min dator:P Humhum jag tycker att du ska vänta ett tag med en till tatuering, but you know me...

2008-02-02 @ 16:53:09
URL: http://thencloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback