Ibland ordnar sig allting

Mitt beslut inför vilken skola jag ska välja börjar närma sig och jag tror jag i slutet av veckan kommer ha bestämt mig. Jag väntar själv spänt på beslutet

Har annars varit en rätt bra dag idag faktiskt. Jag lyckades hitta ännu ett skäl att gå till Modina Kompetens och prata med samordnaren där. Han är riktigt snygg och jag har nu varit där så ofta för så löjliga anledningar att jag kan portkoden dit utantill.
Men han är snygg, det är han.

Sen så fick jag hem rabattkuponger på olika matställen och blev så glad som bara en människa som lovat sig själv att inte äta skräpmat kan bli. Jag har faktiskt bara ätit nyttigt och bytt ut chips och cola mot fruktsallad och saft när jag sett på film.
Vill så gärna beställa nya filmer men hittar inget jag fastnar sådär mycket på så jag tar gärna emot tips på vad som inte får missas och måste ses.

Sitter annars här med lite arbeten som ska in men det går rätt bra och jag ligger inte efter i något alls.
Idag dök det även upp ett potentiellt vikariat på Norrköpings Tidningar i sommar. Hoppas lite på att jag får det eftersom det skulle vara kul innan vi drar iväg på vår resa och jag flyttar sen.

Nu i helgen vill jag ut och jag ska ut eftersom det blivit alldeles för lite festande på sista tiden. Jag ska festa och jag ska ha riktigt kul!
Hoppas Nadja hittar klänningen i Stockholm åt mig så jag kan vara snygg också.


Kommentarer
Postat av: Moa

Det låter jättebra det där med Folke, jag är gärna med! Mötet på torsdag, är det bara ett informationsmöte, eller ska jag ha kamera och sådant med mig? Är Folke en ungdomssida i tidningen eller på webben? Hur ofta jobbar man osv.
Om du svarar i min blogg så blir jag glader!

Postat av: MANGO

jag går på naturhum :) sj d?

2008-01-22 @ 14:48:14
URL: http://mialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback