Gudfadern goes Gudmodern?

Är nyss hemkommen från Mathilda i Söderköping. Vi hade en riktigt mysig kväll men lyckades bara se klart hela Gudfadern 1 och halva tvåan. Det blev alltså ett halvt Gudfadernmaraton. Blev helt enkelt för mycket att titta på
Vi har dock lovat dyrt och heligt att se klart resten nästa helg eller så
Mathildas katter var ursöta och sprang omkring och jagade varandra hela kvällen och en stor del av natten också

Gudfadern är så pass fängslande att jag seriöst funderar på att själv starta någon maffia och bli Gudmodern?
Jag skulle passa som det tror jag, se mystisk ut men egentligen ha världens temprament och beodra hemliga mord på dem jag inte gillade eller de som stod i vägen för mina affärer.

Hmm jag tycker det kan vara något, helt seriöst... fast nackdelen är förstås att man aldrig kan slappna av och att hela tiden se mystisk och fundersam ut skulle i längden kanske bli för mycket för mig. Men jag ska tänka på saken. Tror jag har potential och jag vet precis vilka jag skulle värva til min organisation och som skulle vara mig lojala...

Här kommer lite bilder från igår och imorse vid frukosten:

 Mathildas katter är så söta och gillar vispgrädde

 Mumsig fruktsallad med vispgrädde till

 Yes yes

 Jag var lite trött på morgonen

 Det är alltid lika mysigt att äta frukost hos Mathilda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback