Dagen innan sista dagen på Folkbladet och en allmän fundering

Idag var en såndär busy där då jag kände mig lite som en affärskvinna med viktiga uppdrag och en snygg karl som väntar på mig med bar överkropp hemma.

Dock har jag/är inte något av dem två men det kändes bra i vilket fall. Sen blev jag helt depp på grund av vädret och superhungrig då pirogerna aldrig blev klara kändes det som. Hade tre inbokade intervjuer på Folkbladet idag och imorgon sista dagen ska allting skrivas ut.
Känns lite tungt faktiskt men blev glad när jag idag fick nyhetschefens rekommendation, kändes även skönt att äntligen få lite uppskattning av någon för att jag gjort saker extra.

Usch, känns rätt kasst att behöva sluta, kommer sakna det där med att ständigt vara uppdaterad om saker och ting och att äntligen hamna bland rätt människor där alla tycker om en och ingen tycker man är konstig eller otrevlig eller vad fan somhelst.
Jag har innan alltid trott att det är fel på mig när jag inte gått ihop med någon men inser nu att det är helt fel.
Ska ge mig fan på att ta körkort nu så jag kan få jobba där i sommar nu!

Idag var jag förövrigt och lagade piroger och min systers reportage kommer ut imorgon. (skrev ju om det igår men det ändrades)

En sak jag drömde inatt: Ni vet de där gula förbannade Parlino tomtarna som bara ser underliga ut? Speciellt den där reklamen där de ligger mot varandras skrev?
Iaf så drömde jag att de var lika stora som jag och att jag slog ned dem för att de pratade sådär och vibrerade
Jag hatar verkligen de där tomtarna massor.....

Kommentarer
Postat av: Linda

Snygga karlar är underbara :D

Postat av: Linda

S: Jag saknar också en. HAHAHA! Ska vi göra en annons? Snygga karlar med naken bringa sökes!?

Den betalar dom så man betalar bara för smycket och eventuell postförskottsavgift på 50 kronor :) Man kan också betala direkt på internet men det har jag aldrig gjort.

Det känns säkrare med postförskott om jag ska vara ärlig.

2008-01-30 @ 20:37:49
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Linda

Btw om du inte tittat in där så gör det för dom har sjukt snygga och billiga smycken som dessutom har bra kvalité! Jag har handlat där massor av gånger och jag har aldrig ångrat mina köp om man säger så :)

2008-01-30 @ 20:39:27
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Tanja

Mjo, man undrar ju hur en människa kan ha en sådan påverkan på andra människor ;S

Jag tycker du ska göra det faktiskt! :) Jag har också en jädrans sprutfobi, som inkluderar nålar och allt annat vasst med. Värsta jag vet är att ta stick i fingret. Tror jag lipade sist jag gjorde det. Och när jag skulle ta spruta nummer 1 frågade läkaren om jag inte ville ligga ner istället, om i falla att jag skulle svimma, men det ville jag inte, och klarade det hur bra som helst ;D haha.

Haha, ehm.. tror du gjorde rätt i att slå ner de där tomtarna faktiskt, sjukt irriterande :P

2008-01-31 @ 01:51:18
URL: http://Tanjan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback